Domácí úkoly

7. 6. Příprava na tes matematika - pozor změna - test je zítra
+ PS čj oranž. -str. 13/4 1. část + PS ČJ  modrý str. 35/5a
 
6. 6. Příprava na  písemnou práci přírodověda, matematika
+ oprava školních sešitů z čj
1. 6. NENÍ PÍSEMNÝ ÚKOL, POUZE PŘÍPRAVA NA TEST Z MATEMATIKY
 
 
31.5. M - G - PS str 38/1
30. 5. ČJ - PS - str.34/4,5
           M - Minutovky str. 16/31
 
29. 5. ČJ PS  str. 33/1, 34/1
 
25. 5. DÚ: ČJ PS str. 31/3, 4
opakovat na diktát + opakování podmětu a přísudku
22.5. DÚ: čj PS str 29/2
kdo neodevzdal, přinést sešit se zápisy ze ŠVP
 
3. 5. Geometrie PS str36/ celá strana - obvod a obsah (plocha) čterce a obdélníka
        stále opakovat zlomky - výpočet části - např. 3/7 z 210 apod.
27.4. Děti nemají písemný úkol, pouze opakovat slovesa v přítomném čase - koncovky a zlomky.
 
26. 4. Čj - PS str. 26/3, 4
+ nácvik diktátu ze strany 26
20. 4. ČJ - PS - str. 24/1 - a, b, c, d - první část jsme již udělali
+ na pondělí naučit básničku
19. 4. DÚ: M - 89/2 - pouze příklad a odpověď, 89/5 - posl. 2 příklady + 89/6 zakroužkované příklady v učebnici
12. 4. Děti dostaly referáty, nemají písemný úkol, ale přípravu na písemnou práci z čj - komplet celá podstatná jména - psát ji budeme ve středu 19. 4.
11. 4. Děti nemají domácí úkol - pouze opravit sešity s domácím úkolem a připravit se na zítřejší doktát. 
10. 4. ČJ str. 65/3 do domácího sešitu - celé cvičení
Ve středu budeme psát diktát - z učebnice - namíchané cvičení z 65/4 a 64/7
DOPLNIT SEŠIT VÝLETŮ - SOBOTU + OBRÁZKY
31. 3. ČJ VJS -27/7,9
         G - pracovní list - alespoň 3 řádky - souměrnost
30. 3. M - uč. str. 83/1 do domácího sešitu - na zítřek
29. 3. M - Minutovky str. 13/ horní cvičení a,b
28. 3. M-PS str. 13/5,6
24. 3. Dú: oprava sešitů z matematiky + sešitů z českého jazyka, prosím podpis rodičů
 
23. 3. ČJ PS- dokončit dvě poslední cvičení
 
22.3. M - uč. str. 81/1 se zápisem - kompletním do sešitu, 80/3 - do sešitu pouze příklady a odpověď
VLastivěda - na příští týden . PS str. 39/2
21. 3. DÚ: Matem. minutovky str. 11/22
 
 
 
__________________________________________________________________________________________________________________________________
 
 
Písemné práce v příštím týdnu:
Po - matematika - vše z celého roku, ale především +, - do 1000, běžné příklady i písemné sčítání a odčítání
        písemné násobení a dělení, zaokrouhlování na desítky a stovky, jedna slovní úloha, jedna úloha na logické přemýšlení - vyhledávání v řadě jedno číslo, které tam nepatří
 
Út - prvouka: od str.56 - 65 - znaky živých organismů, rozdíl býložravec, masožravec, všežravec, co jsou obratlovci a bezobratlí. Vývoj člověka, zdravé a nezdravé potraviny a návyky. Děti vše mají v sešitech.
 
St. - geometrie - tvoří přibližně čtvrtinu známky z matematiky. S dětmi jsem ji celou prošla, především kružnice, body na a mimo kružnici, spojování bodů, půlení úsečky pomocí kružítka, vytváření trojúhelníku pomocí kružítka, počítání obvodu čtverce a obdélníku na čtverečkovaném papíře.  Opět vše v sešitech nebo v pracovních sešitech.
 
Čt - čeština - opakování za celý rok - ale především vyjmenovaná slova, slovní druhy - kategorie- slovesa - osoba, číslo, čas + podst. jm. - rod, číslo, pád. Budou to zcela jednoduché věty typu: Za stolem ležela kniha a z nich děti budou muset tyto kategorie určit.. + jako vždy  čtení s porozuměním.
 
Pá - jedeme do strojíren na exkurzi - čas upřesním. Jedeme městskou dopravou.

 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode